BİTENLER - 32

- -

Bu ayın bitenleri, aslında geçen ayın bitenleri :)) Bir türlü yazmaya fırsat bulamadığım için maalesef beklemede kaldı bu yazım. Uzun bir yazı sizi bekliyor:)





AVENE D-PIGMENT LEGERE LEKE KREMİ - Avene'nin bu kremi lekeli ciltler için lekeleri gidermeye yardımcı olmak için üretilmiş. Bu karma ciltler için olan çeşidi. Aynı zamanda kuru ciltler için hazırlanmış olanı var. Emilimi kolay iz bırakmayan kokusuz güzel bir kremdi. Serumla birlikte düzenli kullanıldığında lekelerde açılma sağlamaya yardımcı oluyor. Kışa tekrar alabilirim.

LA ROCHE POSAY HYDRAPHASE UV INTENSE LEGERE NEMLENDİRİCİ - Hafif ve kolay emilen aynı zamanda Spf20 güneş koruyucu içeren bir kremdi.Çok kolay emiliyor ve gerçekten karma ciltler için çok çok uygun.Sevdiğim kremler arasında yerini aldı. Kesinlikle tekrar alacaklarımdan.

AVENE YSTHEAL EMULSION - Anti aging özellikli bu emülsiyon kolay emilimi ve cilde verdiği rahatlıkla sevdiğim bir ürün oldu. Cildimi rahat hissetirdiğini söyleyebilirim. Elimdeki ürünler bitince belki seri olarak alabilirim.

STRIVECTIN LEKE SERUMU - Bugüne kadar kullandığım leke serumları içerisinde en başarılı sonucu bu serumda aldım. Lekelerimin renginde açılma oldu. Düzenli kullanımda etkili sonuç veriyor. Bende herhangi bir hassasiyet veya alerjik reaksiyon olmadı.Kışa tekrar alabilirim.

LA ROCHE POSAY EFFACLAR KREM - Bu mini kremi arada denedim gitti. Pek bir fikrim yok açıkçası:))

AVENE SHOOTING EYE CONTOUR GÖZ KREMİ - Göz çevrenizde herhangi bir problem yoksa nemlendirmesiyle güzel bir krem. Ama çok kuru göz çevresini mutlu etmeyecektir. Ayrıca çok morluk varsa gözünüzde daha etkili bir krem kullanmanızı öneririm. 20li yaşlar içinde uygun olduğunu düşünüyorum. Nem vermesi benim için yeterliydi ancak kullandığım çok daha iyi göz kremleri varken tekrar almayacağım bir krem.

INSTITUTE ESTHEDERM SERUM -  Avene nem serumunun yapısına benzeyen bir serumdu ama ben çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Fiyatını da göz önüne alırsak çok daha iyi nem serumları var. Bunun yerine Avene almak daha mantıklı bence.



MURAD ENERGIZING POMEGRANATE YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ - En sevdiğim yüz temizleme köpüklerinden. Kokusu, temizlemesi, yüzüme verdiği canlılık çok güzel. Yedeğim var:) Yazısı için tık tık 

YVES ROCHER 3 MINUTES MASKE - Jel formlu yüzde 3 dakika tutup yıkadığım bu maskenin vaadi cildi daha canlı ve ışıltılı göstermek. Gösteriyor mu? Evet ama yıkadıktan sonraki o an! O kadar:) Kokusu güzel. Uygulaması kolay. Etkisi ise yok. Alsam da olur almasam da:)))

CLINIQUE 7 DAY CREAM SCRUB - İçinde minicik partiküller barındıran krem yüz scrubını Clinique her gün kullanabilirsiniz dese bile siz sakın öyle bir şey yapmayın. Hiç bir peeling , scrub vs. her gün yapılmaz. Ben yine iki haftada ya da ayda bir yaparak bitirdim. Elimde bir tane daha var ama tekrar almam. İşlevini yerine getiriyor ancak ben partiküllü peeling kullanmak istemiyorum artık.

GARNIER EXPRESS GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ - Biten ikinci şişem.Muhteşem değil ama göz makyajını güzel temizliyor ve pek yağlı his bırakmıyor. Yedeği var. Yazısı için tık tık 



CAUDALIE BEAUTY ELIXIR -  Tonik olarak ,ferahlamak için ya da makyaj sabitlemek için kullanılabilen bu çok fonksiyonlu iksir benim için makyaj sabitleyici. Bu konuda başarılı buluyorum. Severek kullanıyorum. Bitmeden yedekliyorum. Yazısı için tık tık 

ECOWELL YÜZ TONİĞİ - Papatya kokusu dışında harika bir tonikti. İçeriği temiz,etkisi güzel ve ferahlatıcı.Tavsiye edeceğim bir tonilk. Aslında kokusu beni çok rahatsız etmedi. Ama Pangea hala bu konuda bir aklımı çeliyor. Darphin Tonik aldım. Onun performansını denedikten sonra neyle devam edeceğime karar vereceğim.

L'ACTION GÖZ MASKESİ - Dönem dönem severek kullanıyorum. Yaz geldiğinden beri elim pek gitmedi ama bir tane yedeğim var. Yazısı için tık tık




AVESEENA TOZ MASKE - Bir kaç kez kullandım. Toz kil maskesi gibi bir maske. Suyla ya da sütle istediğiniz etkiye göre karıştırıp kullanıyorsunuz. Ancak felaket bir kokusu var. Yarısını bile bitiremeden çöpe yolluyorum.

NİNFA PEARL İNCİ TOZU MASKESİ - Bu da içinde inci tozu olan bir kavanoz. Yine suyla ,sütle filan karıştırıyorsunuz cildinizin durumuna göre. Yarısını kullandım ve kullanımı zahmetli geldiği için bunu da çöp sepetine yollamaya karar verdim. Sanırım artık bu marka yok.



GIOVANNI TANGERİNE&PAPAYA BUTTER VOLUME ŞAMPUANI - Yeni favori şampuanım! Güzel ve hafif bir kokusu var. İçeriği diğer markalardan daha iyi. Gerçekten volüm veren bir etkisi var. Ayrıca yazısını yazmak istiyorum. Yedeği var tabii:)

KLORANE KURU ŞAMPUAN -  Kullandığım en iyi ve en etkili kuru şampuan. Kokusu çok hafif ve güzel. Gerçekten temizlik etkisi veriyor.Hemen bitmiyor.  Acil durumlarda kurtarıcı. Kesinlikle tavsiye edeceklerimden.



CHARLES WORTHINGTON KURU ŞAMPUAN - Klorane kadar başarılı olmasa da beğendiğim bir şampuan. Küçük boyu seyahatlerde yanıma almak için çok ideal. Watsonsta satılması kolay ulaşılabilir olması bir avantaj.

AUBREY GPB SAÇ KREMİ - Temiz içerikli marka merakımdan pek kullanmamama rağmen saç kremi deneyimledim:))) Sıvı bir formu var bu biten ikinci minik şişe. Yedekte bir tane daha mevcut. Saçları kuru olanlar sevmeyecektir. Ancak benim gibi arada saç kremi kullananlar sevecektir. 

DOWN UNDER NATURAL'S ARGAN SAÇ BAKIM  KREMİ - Şu kadarcık saç kremini 1 yılda bitirdim herhalde:))) Şampuanını beğenmemiştim ama saç kremi güzel. Beğendim. Lakin saç maskesi kullandığımdan kremleri sadece fön çektirmeden önce kullandım. Haliyle bitmiyorlar.

JOHN FRIEDA SAÇ BAKIM SERUMU - Elektirklenmeyi önleyici bu serum fön öncesi kullanılabildiği için ilgimi çekmişti. Tabii Giovanni ürünleriyle tanışınca pabucu dama atıldı. İçerik olarak Giovanni çok daha iyi olduğu için onunla yola devam. Hoşçakal John:)



ORGANIQUE NAR&LATİN ÇİÇEĞİ DUŞ JELİ - Sıcak kokulu bu duş jeli vegan bir ürün ve içeriği hiç fena değil. İçindeki minik ışıltılarla çok güzel görünüyor. Severek kullanıp bitirdim. Yazısı için tık tık

ORGANIQUE BLOOM ESSENCE BANYO KÖPÜĞÜ - Organique Bloom Essence ödüllü bir seri ve harika bir kokuya sahip. Banyo köpüğünü de peelingini de çok severek kullandım. Hatta banyo köpüğünden bitirdiğim ikinci şişe bu. Kışa tekrar alacağım.Yazısı için tık tık



ALTERRA PAPAYA EL PEELİNGİ - Kullanıp bitirdiğim ikinci tüp ama varlığı pek de gerekli değil. Benim ellerim zaten yumuşak. Arada elimi yıkarken kullanıp bitirdim.

CRYSTAL ESSENCE LAVANTA&BEYAZ ÇAY ROLL-ON - Her çeşidinin kokusu güzel. Yazısı için tık tık  

GIOVANNI GREYFURTLU VÜCUT NEMLENDİRİCİ - Gratis kesinlikle bütün Giovanni ürünlerini getirmeli. Harika kokulu bu vücut kremine bayılıyorum. Nemlendirmesi de başarılı. Duş jeli de çok güzel kokuyor. 

ORGANIQUE SHEA YAĞI - Bu minik deneme boyunu çabucak bitirdim ve nemlendirmesini de kokusunu da çok beğendim. Kış için düşünebilirim.

NEUTROGENA EL KREMİ - Yoğun yapılı bu kremi sevmeyenlerdenim. Mini çanta boyunu zor bitirdim. Diğer çeşitlerini daha çok seviyorum. Hatta yeni serisi çok güzel kokuyor.




YSL TOUCH ECLAT FONDÖTEN - Tam boyunu da kullandığım aydınlık veren, güzel, orta kapatıcılıkta bir fondöten. Beğeniyorum.

TOTES MEER ALOE MASKE - Etkisinden bir şey anlamadığım bir maske. 

COSMED VANİLYALI NEM MASKESİ  -  Bayıla bayıla kullanıyorum. Rutinime girdi. Nemlendirmesi başarılı kokusu çok hoş, içeriği iyi. Daha ne olsun:) Yazısı içintık tık

FELİL SİYAH KİL MASKESİ - Temizleme etkisini beğendiğim bir maske. Bence zor temizlenmiyor. Gayet kolay çıkıyor ve bende bulaşma gibi bir sorun yaratmadı. 

SKIN79 SUE HYDRATING JEL VE FLUID - Hafif yapılı bu jel ve fluid hakkında çok fazla bir yorumum yok. Tek paket kremlerden bir şey anlamıyorum.

LA ROCHE POSAY TOLERIANE KREM 




BABYDREAM SABUN - Kokusu çok güzel,içerik diğer sabunlardan daha iyi. Bittikçe alıyorum. Tavsiye ederim.

NIVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ - Beğenmedim. Hem de hiç beğenmedim. Zaten duş kremi filan sevmem. Bunu hiç sevmedim. Ne temizlenmiş gibi hissediyorsunuz ne ferahlatıyor. Benim için bir daha denemeyeceğim bir ürün.



PAMUKLAR , ÇUBUKLAR...

Uzun bir yazı oldu. Okuduğunuz için teşekkürler:)

Sevgiler

seregonsworld@gmail.com

13 yorum:

  1. Okurken yoruldum :)
    Çok ürün bitmiş,darısı başıma

    YanıtlaSil
  2. ay harika ben de çok ürün bitirdim bu ay ama sen beni geçmişsin tebrikler darısı yenilere:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum :) Biraz birikince uzun bir yazı oldu. Gelsin yeniler:))

      Sil
  3. Merhaba, nivea benim gibi dus sonrasi vucut nemlendiricisi surmeye cok usenen biri icin kurtarici oldugundan ve belki gozunuzden kacmistir diyerek (tester sonucta) onun bir dus jeli olmadigini hatirlatmak istedim. O yuzden temizlememesi ve ferahlatmamasi normaldir. Acikcasi banyo bittikten sonra dusun icindeyken kremlenip tekrar durulanmak benim gibi tembeller icin bebe yagindan veya uzun kremlenme sefalarindan daha kolay :)
    Burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Duş jeli olmadığının gayet farkındayım. İster duş jeli olsun ister duş kremi ya da banyo köpüğü bence hiç iyi bir ürün değil. Size üşendiğiniz için güzel gelmiş olabilir ama içeriğinin çok kötü olduğunu belirtmek isterim. Duş kremleri temiz hissettirmez diye bir kural yok. Üstelik duş jelinden sonra kullandım. Özellikle yaz günleri için bana asla hitap etmeyecek bir ürün. Herkesin beklentisi farklı ve ben bu ürünü hiç sevmedim.

      Sil
  4. :)))) Eda'm gelip sendekileri bitireyim mi:)) Bakım ürünleri bitiriyor. Renkli kozmetik pek bitiremiyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Walla suppersin cnm cilt urunlrrini bu kadar cok bitirrn görmemiştim bravo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle yüz kremleri düzenli kullanımda bitiveriyorlar, darısı başına diyorum:)

      Sil
  6. Nefesimi tuttum okudum :D Çok faydalı bir yazı olmuş Seregon'cum. Aklıma yazdığım ürünler oldu. Babydream sabun, L'action göz maskesi, Giovanni şampuan ve vücut kremi, Garnier göz makyaj temizleyicisi kafama estikçe ve indirim buldukça alınacaklar listesine girdi bile. Memnun kalacağıma hemen hemen eminim, genel zevkimiz uyduğu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmasına sevindim alice'cim:) şimdiden güle güle kullan diyorum o zaman:)

      Sil
  7. Eski allıklarını oje mi yapsak acaba:)))

    YanıtlaSil
  8. Super ürünler bitirmişsin tebrikler :) Yves Maske hakkında yazdıklarına katılıyorum olsa da olur olmasa da. La Roche Hydraphase'in sanırım ben spfsiz olanını almıştım felaket birşeydi cildimden kabuk kabuk soyuluyordu. Sen bunu begendiysen güzeldir, bir göz atayım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...