KLORANE KİNİN & B VİTAMİNİ İÇEREN DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN VE SAÇ BAKIM KREMİ

- -

Mevsim değişti ve dönemsel saç dökülme şikayetlerimiz arttı. Ben en çok Haziran ayında dökülme problemi yaşıyorum. Mevsimsel olarak normal deyip geçsek bile ben yılda iki kere düzenli olarak saç dökülmesine karşı serumları düzenli kullanmaya çalışıyorum. 

Bunun dışında bu dönemde şampuanımı değiştiriyorum. Bu sene  Klorane Dökülme karşıtı şampuan ve kremi kullanıyorum. Saç kremini daha önce kullanmıştım ve kokusu bana Bozcaadayı hatırlatıyor :)




- Şampuanı üç haftadır kullanıyorum ve  ben mevsimsel dökülmelerde etkili buldum. Kullanmaya başladıktan bir kaç hafta sonra dökülmelerde azalma gözlemleniyor.

- Ben şampuanı saç dökülmesine karşı serumla destekleyerek kullanıyorum ve bu şekilde daha çok verim alıyorum. 

- Şampuanın kutusunda kullanmaya başladıktan  bir ay sonra saçlarda yüzde seksen-doksan oranda uzama hızında artış, saç telinde güçlenme ve parlaklık gözlemleneceği yazıyor.Kullandıkça deneyimimi  güncelleyeceğim.



- Saçlarınız boyalı ise dolaşıklığa yol açabilir. Bu nedenle saç bakım kremiyle kullanmanızı tavsiye ederim.  Normalde benim saçlarım pek dolaşmaz. Saçlarımda boya yok ve yumuşaklar.

- Mevsimsel dökülmede etkili ancak kronik dökülme sorununuz  varsa bunun için doktora görünmenizde fayda var. Çünkü şampuanla bu sorunu çözemezsiniz.

- Şampuanın kininden kaynaklanan farklı bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi ama herkesin seveceğini sanmıyorum. Almadan önce kokusuna bakın derim.


Aynı serinin saç kremi hem şampuanı desteklemek için güzel bir seçenek hem de saçınız boyalıysa yumuşatmada etkili olacak bir krem. Saçlarımı şampuanladıktan sonra kremi sürüyorum ve biraz bekleyip duruluyorum. Banyodan çıktıktan sonra havluyla kuruladığım saçlarıma serum uyguluyorum.


Şampuanın içerik listesi bu şekilde.
Malesef içerikte SLS ve Paraben var. 

Klorane Şampuan ve saç kremlerinin satış noktası eczaneler ve online satış siteleri.
Şu sıralar Klorane markasını %30 indirimli almak isterseniz dermoeczanem.com 'a göz atabilirsiniz.

Serumla desteklendiğinde mevsimsel saç dökülmesinin önüne geçmek mümkün. Siz saç dökülmeleriniz için neler kullanıyorsunuz?

Sevgiler

seregonsworld@gmail.com

* Ürünler dermoeczanem tarafından denemem için gönderilmiştir. Yorumlar tamamen benim deneyimlere dayanmaktadır ve objektiftir. Gönderim yapmadan önce saç tipimi ve ihtiyacımı soran dermoeczanem ekibine ilgileri nedeniyle çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Ben saç dökülmem için ne kullansam fayda etmiyor kuzu. Çünkü demir eksikliğim var. Zaten demir eksikliği varsa saç dökünülmesi kaçınılmaz, istersen on bin lira dök kozmetik ürünlere düzelmez. Yani önce doktora gidip kan testi yaptırmakta fayda var dediğin gibi kronik dökülmelerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun canım:( evet şampuan krem filan öyle durumlarda pek etkili olamıyor ama destekleyici olarak kullanılabilir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...