NOTE RICH COLOR 06 CANDY NUDE RUJ

- -

Bu sene tanıştığımız kozmetik markası Note 'un bir kaç ürününü denemek için standını kurcalarken rujun tatlı rengine dayanamayıp denemek için almıştım. 

Markanın 2 farklı ruj serisi var. Biri Rich Color diğeri ise Long Lasting serisi rujlar.



Ben Rich Color serisinden bir renk beğenmişim. Ambalajı özel bir beğeni sağlamasa bile sağlam ve sade. Rujun ismi gibi rengi de çok güzel. Ancak aynı şeyi yapısı için söyleyemeyeceğim. Dudak çizgilerine doluyor ve pürüzsüz bir görünümü yok. Belki renkle alakalıdır ancak bu deneyimden sonra bu seriden tekrar ruj almadım.


Tatlı açık bir karamel rengi olan rujun kalıcılığı başarılı değil ancak pigmentasyonu başarılı. Kremsi yapısıyla kolay uygulanıyor.Tek sürüşte rengini veriyor. Nemlendiren bir yapıya sahip.

Paraben içermiyor. Hafif bir kokusu var. Kokusuz olmasını tercih ederdim ama rahatsız edici değil. Yine de yapısını sevmedim ve verdiği görünümden pek memnun kalmadım. 

Mac Cremesheen  serisinin yapısına benzer bir yapsısı var. Long Lasting serisini denedikten sonra Note rujlar hakkında  daha fazla fyorum yapabilirim.

Fiyatı 19.90 TL.

seregonsworld@gmail.com

5 yorum:

  1. Renk çok tatlıymış her şeyle gidecek gibi ama yapısını beğenmemişsin. Neyse zaten 35153 rujum var yenisine gerek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya öyle bir durumumuz var. Bu kaçıncı nude tonlarda ruj :))))

      Sil
  2. Yapısını sevemediğim için sadece 2 kere sürdüm Eda'cım:(

    YanıtlaSil
  3. Renk harika görünüyor ama yapı kötüyse dediğin gibi neyleyelim güzel rengi :)

    YanıtlaSil
  4. rengle ilgilidir dudak cızgılere dolması bende ıkı rengı var ve cok güzel kalıcı mac rujlarımı aratmadı hıc sabahdan aksama kadar hıc gıtmıyo bence koyu renklerine sans vermelısın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...